Czytasz dzięki

Jose Mourinho wystąpi w reklamach XTB

opublikowano: 05-10-2020, 09:02

Znany portugalski trener został ambasadorem marki XTB.

"Kiedy zobaczyłem w zeszłym roku trailer „Cyberpunka”, uznałem, że Keanu Reeves świetnie wyglądałby w naszej reklamie. Będziemy na szerszą skalę prezentować markę w Europie i zwiększymy nakłady na branding. I choć nie będą to reklamy z Keanu, to mam nadzieję, że to, co zaplanowaliśmy, spodoba się inwestorom" - zapowiadał niedawno Omar Arnaout, prezes XTB, na czacie inwestorskim w "PB".

Jose Mourinho
Zobacz więcej

Jose Mourinho

Dziś ujawniono, że ambasdorem marki przez najbliższe 2 lata będzie Jose Mourinho, kiedyś uważany za najlepszego trenera na świecie. Prowadzone przez niego FC Porto wygrało Ligę Mistrzów w 2004 r., a z Interem Mediolan powtórzył to osiągniecie w 2010 r. Później bez większych sukcesów prowadził m.in. Real Madryt i Manchester United. Obecnie jest menedżerem londyńskiej Tottenhamu.

- Cieszę się, że będę mógł wspierać XTB w roli ambasadora przez najbliższe lata. Gdy rozmawialiśmy o podjęciu współpracy, okazało się, że podzielamy wiele wartości takich jak zaangażowanie, profesjonalizm i szczera pasja do naszej pracy. Właśnie dlatego cieszę się mogąc pracować z niesamowitym zespołem XTB i dzielić się własnymi doświadczeniami z ponad 200 000 inwestorów, którzy zaufali XTB na całym świecie – powiedział José Mourinho.

Spółka nie ujawniła gaży ambasadora.

- Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić naszą współpracę z José Mourinho, który jest nie tylko niezwykłą osobowością świata sportu, ale także symbolem menedżera, który zbudował swój sukces zarówno na strategii, jak i mentalnej sile. Jego historia nie tylko bardzo dobrze współgra z wartościami i strategią naszej marki, ale łączy nas także to samo pragnienie osiągnięcia celów, które sobie stawiamy - powiedział Omar Arnaout, CEO XTB.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane