"Kiedy zobaczyłem w zeszłym roku trailer „Cyberpunka”, uznałem, że Keanu Reeves świetnie wyglądałby w naszej reklamie. Będziemy na szerszą skalę prezentować markę w Europie i zwiększymy nakłady na branding. I choć nie będą to reklamy z Keanu, to mam nadzieję, że to, co zaplanowaliśmy, spodoba się inwestorom" - zapowiadał niedawno Omar Arnaout, prezes XTB, na czacie inwestorskim w "PB".

Dziś ujawniono, że ambasdorem marki przez najbliższe 2 lata będzie Jose Mourinho, kiedyś uważany za najlepszego trenera na świecie. Prowadzone przez niego FC Porto wygrało Ligę Mistrzów w 2004 r., a z Interem Mediolan powtórzył to osiągniecie w 2010 r. Później bez większych sukcesów prowadził m.in. Real Madryt i Manchester United. Obecnie jest menedżerem londyńskiej Tottenhamu.
- Cieszę się, że będę mógł wspierać XTB w roli ambasadora przez najbliższe lata. Gdy rozmawialiśmy o podjęciu współpracy, okazało się, że podzielamy wiele wartości takich jak zaangażowanie, profesjonalizm i szczera pasja do naszej pracy. Właśnie dlatego cieszę się mogąc pracować z niesamowitym zespołem XTB i dzielić się własnymi doświadczeniami z ponad 200 000 inwestorów, którzy zaufali XTB na całym świecie – powiedział José Mourinho.
Spółka nie ujawniła gaży ambasadora.
- Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić naszą współpracę z José Mourinho, który jest nie tylko niezwykłą osobowością świata sportu, ale także symbolem menedżera, który zbudował swój sukces zarówno na strategii, jak i mentalnej sile. Jego historia nie tylko bardzo dobrze współgra z wartościami i strategią naszej marki, ale łączy nas także to samo pragnienie osiągnięcia celów, które sobie stawiamy - powiedział Omar Arnaout, CEO XTB.