Startup zarejestrował do tej pory 260 klientów korporacyjnych, jak powiedział Brad Lightcap, dyrektor operacyjny firmy w wywiadzie. Firmy zatrudniają łącznie ponad 150 tys. pracowników, którzy mają dostęp do produktu.
OpenAI uruchomił ChatGPT Enterprise w sierpniu. Obiecywał dodatkowe funkcje i zabezpieczenia prywatności, w tym szyfrowanie danych i gwarancję, że startup nie będzie wykorzystywał informacji od klientów do rozwijania swojej technologii. Ceny ChatGPT Enterprise różnią się w zależności od potrzeb firmy.
“Kiedy uruchomiliśmy ChatGPT Enterprise, wystartowaliśmy z listą oczekujących i oczywiście musieliśmy ją zmniejszyć” - stwierdził Lightcap.
Produktem zainteresowane są “dziesiątki tysięcy firm”, z których wiele to “mniejsze” podmioty, które “nie kwalifikują się”, ale “naprawdę chcą tego doświadczenia ChatGPT”, jak wyjaśnił.
W ubiegłym tygodniu OpenAI ogłosiło nowy płatny poziom ChatGPT dla firm z mniejszymi zespołami, który kosztuje od 25 USD miesięcznie za użytkownika. Jest również ChatGPT Plus, płatny produkt dla osób fizycznych, wyceniony na 20 USD, który oferuje dostęp do najnowszego modelu sztucznej inteligencji firmy.