Kampania: Bez transportu nie byłoby tego tekstu

MIB
opublikowano: 20-01-2011, 00:00

Grupa Raben zainicjowała kampanię społeczną "Transport jest potrzebny". Chce w ten sposób poprawić bezpieczeństwo ruchu drogowego, bronić dobrego imienia przewoźników i uświadomić społeczeństwu wagę przewozów drogowych. Akcja jest realizowana za pomocą strony internetowej www.transport-jest-potrzebny.pl, oklejonych samochodów i nowych mediów (Facebook, Twitter). Do przedsięwzięcia przyłączyli się m.in.: Autostrada Wielkopolska, Centrum PISOP, CSRinfo, DGC, etransport, Forum Transportu, Log24, Mercedes Benz, "Puls Biznesu", PwC, Wyższa Szkoła Logistyki, Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, TM Serwis.

Nierzadko transport drogowy jest obwiniany za całe drogowe zło. Tymczasem w 2009 r. wypadki spowodowane przez samochody ciężarowe stanowiły niespełna 3 proc. ogólnej liczby zdarzeń drogowych. Niezależnie od tych danych, bez transportu nie byłoby możliwe ani wypicie porannej kawy, ani lektura gazety, ani nawet napisanie tego tekstu. Słowem: transport jest potrzebny. Jak bardzo?

W krajowym transporcie samochodowym w 2009 r. przewieziono 1 053 990 000 ton ładunków.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu