Czytasz dzięki

Kia elektryfikuje wizerunek

opublikowano: 16-01-2020, 22:00

Koreański producent ogłosił szczegóły tzw. planu S. Jego realizacja ma pochłonąć 25 mld USD i odmienić oblicze marki.

Plan S to średnio- i długoterminowa strategia Kia Motors Corporation. Koreański producent aut przekonuje, że dzięki niemu chce systematycznie zbliżać się do pozycji lidera przemysłu motoryzacyjnego w takich dziedzinach, jak,: samochody elektryczne, usługi związane z mobilnością i jazda autonomiczna. Plan ma przeobrazić Kia Motors z przedsiębiorstwa skoncentrowanego na produkcji samochodów z silnikami spalinowymi na takie, o którego sile będą stanowiły auta elektryczne. Zakłada m.in. zainwestowanie do 2025 r. 25 mld USD w rozwój elektromobilności i technologii autonomicznych.

Już za rok Kia wprowadzi do sprzedaży model, który będzie dostępny wyłącznie z napędem elektrycznym. Do 2025 r., kiedy na rynek trafi łącznie 11 modeli elektrycznych Kia, udział zelektryfikowanych (elektrycznych i hybrydowych) pojazdów w sprzedaży marki ma wynieść 25 proc. Kia szacuje, że do 2026 r. będzie na świecie (bez rynku chińskiego) sprzedawała milion zelektryfikowanych samochodów. 500 tys. z nich będzie zasilanych wyłącznie prądem. W ramach nowego modelu biznesowego Kia chce wprowadzić usługi, które pomogą rozwiązać problemy z korkami w miastach i przyczynić się do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska.

— Kia będzie oferować ekologiczne usługi z zakresu mobilności oparte na samochodach elektrycznych i autonomicznych w dużych miastach na świecie. Wejdzie również na rynek usług carsharingu, na którym oczekuje się znacznego wzrostu popytu. Przemysł motoryzacyjny przechodzi burzliwe zmiany. To najlepszy moment dla Kia Motors do przekształcenia się w przedsiębiorstwo, które odpowiada na nowe potrzeby klientów — mówi Hanwoo Park, prezes i dyrektor generalny Kia Motors.

Plan zakłada również m.in. wprowadzenie nowych form sprzedaży aut elektrycznych oraz wprowadzenie do oferty auta zaprojektowanego z myślą o carsharingu dla klientów flotowych.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane