Klienci eliminują pośredników w obrocie upominkami

Robert Rożnowski
19-10-1998, 00:00

Klienci eliminują pośredników w obrocie upominkamiPolski rynek gadżetów reklamowych nie jest uregulowany prawem ani zwyczajem. Inaczej niż na Zachodzie, gdzie firmy produkujące artykuły reklamowe nie współpracują z ostatecznym odbiorcą. W naszym kraju każdy odbiorca końcowy może się zgłosić bezpośrednio do producenta, pomijając firmy trudniące się rozprowadzaniem artykułów reklamowych. To nie jest zdrowa sytuacja. Producent powinien skupić się wyłącznie na produkcji. Reszta należy do dystrybutorów i agencji reklamowych.Robert Rożnowski, prezes firmy Tamposit —dystrybutora upominków reklamowych ...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Klienci eliminują pośredników w obrocie upominkami