Klient jest najważniejszy

KOMENTARZ: BARTOSZ CIOŁKOWSKI, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe
19-04-2016, 22:00

POBIERZ DODATEK "ZŁOTY BANKIER" >> Banki stają dziś przed wieloma nowymi wyzwaniami. Muszą mierzyć się z trudnym otoczeniem ekonomicznym i regulacyjnym oraz z nowymi rodzajami konkurencji. Ponadto stoją przed nimi bariery związane z rewolucją technologiczną i rosnące oczekiwania klientów, którzy nigdy wcześniej nie byli tak dobrze poinformowani i wymagający jak obecnie. Bankowcy odpowiadają na te wyzwania, oferując coraz bardziej zaawansowane produkty i usługi oraz sposoby obsługi klienta, które pozwalają im wyróżnić się na rynku. Tylko postawienie klientów w centrum strategii banku...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Klient jest najważniejszy