Klub Wiedzy radził, jak budować przewagę

Marcin Złoch
opublikowano: 2003-11-05 00:00

Podczas spotkania firmy z sektora MSP mogły dowiedzieć się, jak uzyskać przewagę rynkową stosując produkty Hogarta, Intela i IBM.

Klub Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej zaprosił 29 października do warszawskiego hotelu przedstawicieli małych i średnich firm na cykliczne seminarium, którego hasłem przewodnim było: „Zintegrowane rozwiązania informatyczne kluczem do budowania trwałej przewagi rynkowej przedsiębiorstw w dobie wejścia do Unii Europejskiej”. Spotkanie doszło do skutku dzięki zaangażowaniu firm: Intel, Hogart i IBM.

W praktyce

Serię prezentacji otworzył Tomasz Kulisiewicz, konsultant, analityk rynku IT, który mówił o systemach wspomagających zarządzanie jako konieczności w warunkach zmian otoczenia biznesowego. Po nim pracownicy firm Hogart i IBM Polska prezentowali filozofię działania zintegrowanych systemów informatycznych na przykładzie aplikacji J.D. Edwards oraz pokazując możliwości integracji kluczowych obszarów biznesowych w przedsiębiorstwie dzięki oprogramowaniu i intelowskim serwerom IBM. Po przerwie zaprezentowane zostało studium przypadku. Opisano uczestnikom zrealizowane wdrożenie systemu J.D. Edwards z wykorzystaniem technologii IBM xSeries w firmie Navo PGD, będącej generalnym dystrybutorem produktów Procter & Gamble w Polsce.

Podsumowania

Po lunchu odbyła się dyskusja panelowa na wybrane tematy dotyczące rozwiązań biznesowych. Sesję zakończył i podsumował Tomasz Kulisiewicz.

— Jesteśmy zadowoleni z zorganizowania konferencji, która zgromadziła blisko 100 uczestników zainteresowanych tematyką zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Opinie uczestników konferencji wskazywały, że wykładem, który uzyskał najwyższe noty słuchaczy, był tzw. case study, czyli prezentacja zrealizowanego wdrożenia systemu J.D. Edwards w przedsiębiorstwie Navo PGD — podsumowuje Iwona Rusak-Zalicka, marketing & PR manager w firmie Hogart.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface