Kolejny ubezpieczyciel stawia na Blika

opublikowano: 06-11-2019, 17:53

Generali w ramach cyfrowej transformacji wdrożyło płatności Blikiem w sieci agencyjnej.

Generali wdrożyło Blika. To system płatności bezgotówkowych, oparty na jednorazowych kodach, generowanych za pomocą aplikacji mobilnej. Za pomocą tej metody można już opłacać składki na ubezpieczenie marki Generali i Proama, kupione w kanale mobilnym lub u agenta.

„Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności Blikiem podczas zdalnego zawierania polis [możliwość skorzystania z Blika w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych – red.], dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom. Jest to udogodnienie dla wszystkich: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. BLIK zwiększa wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń” – mówi Tomasz Poradzewski, dyrektor sprzedaży agencyjnej w Generali i Proamie, cytowany w komunikacie.

Transformacja cyfrowa to jeden z kluczowych punktów strategii rozwoju na lata 2019-21. W jego ramach przewidziane jest m.in. wyposażenie sieci dystrybucyjnych w narzędzia cyfrowe, co pozwoli „na osiągnięcie lepszej satysfakcji klienta, produktywności i wydajności”.

„Wdrożenie tych rozwiązań to kolejny krok w realizacji szerszej strategii budowania relacji z partnerami i klientami na lata” – dodaje Tomasz Poradzewski.

Od wiosny tego roku Blikiem za zakup polisy mogą płacić również klienci firmy ubezpieczeniowej Link4. To pierwszy zakład w Polsce, który zdecydował się na wdrożenie tej metody płatności.

Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika mówi, że metoda płatności jest coraz częściej preferowana i najchętniej wybierana przez użytkowników. Dodaje ona, że „liczba transakcji rośnie bardzo szybko z kwartału na kwartał, nie tylko w internecie, gdzie Blik zdecydowanie wyprzedza już karty, ale także w tradycyjnych terminalach”. Tylko w pierwszej połowie roku użytkownicy Blika zrealizowali blisko 90 mln transakcji – tyle, ile w całym roku 2018. 75 proc. z nich to płatności w internecie, gdzie polski system płatności mobilnych staje się pierwszym wyborem dla kupujących. W ciągu najbliższych miesięcy Blikiem można będzie płacić zbliżeniowo.

 

3650b480-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Ubezpieczeniowe wieści
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
Ubezpieczeniowe wieści
autor: Karolina Wysota
Wysyłany co dwa tygodnie
Karolina Wysota
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu