Outsourcing w Polsce zyskuje coraz więcej zwolenników. Kadra menadżerska ma świadomość, że jest to narzędzie realnie wpływające na optymalizację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, a tym samym podnoszące jego rentowność i konkurencyjność. Jednak warunkiem sukcesu kontraktu outsourcingowego jest jego profesjonalne wdrożenie i przeprowadzenie – a to wymaga wiedzy i doświadczenia.
Książka Inteligentny Outsourcing to jedna z nielicznych publikacji na polskim i światowym rynku, która podejmuje się kompleksowego opisu najistotniejszych zagadnień dotyczących tego strategicznego narzędzia zarządzania firmą. Jej autorami są doświadczeni praktycy reprezentujący zarówno stronę usługodawcy, jak i usługobiorcy. Wnioski i rekomendacje zawarte w książce w klarowny sposób wskazują menadżerom etapy, jakie należy zaplanować i przeprowadzić, by delegowanie niektórych funkcji firmy na zewnątrz wzmocniło efektywność i innowacyjność przedsiębiorstwa.
- Profesjonalnie wdrożony outsourcing jest dla firmy niezastąpionym źródłem innowacji, nowych talentów i kompetencji – wpływa on w bezpośredni sposób na jej funkcjonowanie - mówi Przemysław Budzbon prezes ADP Polska, ekspert Instytutu Outsourcingu.

- Książka ta to bardzo cenny przewodnik po outsourcingu. W przystępny sposób wyjaśnia problemy jakie mogą mieć z jego wdrożeniem firmy – dodaje Konrad Rochalski, prezes ArchiDoc, ekspert Instytutu Outsourcingu.
Patronat nad publikacją objął Instytut Outsourcingu – organizacja branżowa zrzeszająca liderów usług outsourcingowych w Polsce. Organizacja ta już po raz drugi wprowadza na rynek kompendium wiedzy o tym nowoczesnym narzędziu zarządzania przedsiębiorstwem.