Konkurencja w ryzach samoregulacji

Od dzisiaj nabiera mocy obowiązującej Kodeks Dobrych Praktyk Wydawców Prasy. To dobrowolna regulacja środowiskowa, powstała w wyniku wielu miesięcy prac w łonie Izby Wydawców Prasy. Prac bardzo mozolnych, na które złożyły się kolejne wersje poszczególnych zapisów, poddawane zwykle bardzo ostrej dyskusji, wielokrotnie przeredagowywane i w końcu doprowadzone do postaci, którą mogli zaakceptować jeśli nie wszyscy, to na pewno zdecydowana większość wydawców.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ