Ruszył nabór zgłoszeń do trzeciej edycji największego na polskim rynku konkursu, który docenia innowatorów z sektorów sprzedaży detalicznej i dóbr szybkozbywalnych. W zmaganiach o tytuł „Złotych Innowacji FMCG & Retail” mogą wziąć udział nowatorskie produkty, które zostały wprowadzone na rynek bądź zostały w znaczący sposób ulepszone od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. Konkurs po raz kolejny organizuje spółka Fischer Trading Group, a udział w zmaganiach jest bezpłatny.
Niesztampowe rozwiązania z branży FMCG można zgłaszać w 29 kategoriach produktowych, które zostały podzielone na pięć grup („Smak”, „Skład”, „Opakowanie”, „Odpowiedź na potrzeby”, „Chwile z produktem”). Organizatorzy czekają także na kandydatury innowacyjnych produktów, usług lub rozwiązań dotyczących sprzedaży detalicznej (część konkursu pod nazwą Retail). Można zgłaszać je w 13 kategoriach.
Ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń do konkursu będzie 10 września. Co istotne, o ostatecznym wyborze laureatów zadecydują konsumenci w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Ogłoszenie wyników odbędzie się w październiku na kanale Spożywcza TV. W ostatniej edycji zmagań zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów szybkozbywalnych i ponad 40 nowatorskich produktów, usług i rozwiązań dla handlu. Statuetkami „Złota Innowacja FMCG” uhonorowanych zostało 28 produktów, było też 28 wyróżnień. Natomiast tytuł „Złotej Innowacji Retail” zdobyło 15 rozwiązań i produktów.
Spółka Fischer Trading Group, organizator konkursu, jest wydawcą ogólnopolskiego branżowego miesięcznika „Hurt & Detal”. Firma organizuje także konkurs „Złoty Paragon — Nagroda Kupców Polskich”, który jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń branży FMCG. Więcej informacji o konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” oraz formularze zgłoszeniowe można znaleźć na stronach: www.zloteinnowacje.pl i www.hurtidetal.pl.