Konto na miarę XXI wieku

Puls Biznesu, Materiał partnera: Getin Bank
24-04-2018, 22:00

Wyścig technologiczny to nie tylko gadżety i nowinki, ale przede wszystkim praktyczne rozwiązania, które ułatwiają nam życie.

Tak też jest z kontem bankowym, do którego możemy mieć dostęp przez aplikację mobilną. Oparte na nowoczesnych rozwiązaniach aplikacje banków dostarczają klientom bardzo proste narzędzia do codziennego korzystania z usług finansowych. Wielką rewolucją na przełomie wieków było pojawienie się bankowości elektronicznej i przeniesienie do internetu wielu operacji bankowych, takich jak bieżąca obsługa kont czy możliwość wykonywania transakcji. Coraz większa popularność smartfonów spowodowała, że banki udostępniły swoim klientom również aplikacje przeznaczone na telefon, dzięki którym dostęp do konta stał się jeszcze bardziej wygodny. W Polsce mamy już 9 milionów użytkowników bankowości mobilnej — tylko w 2017 r. przybyło ich 2 miliony. Te liczby stają się jeszcze bardziej imponujące, jeśli przypomnimy, że bankowość mobilna rozwija się dopiero od początku bieżącej dekady.

Okienko bankowe w smartfonie

Co nam daje bank w telefonie? Dużą swobodę korzystania i zarządzania naszymi finansami. Na przykład aplikacja mobilna Getin Banku (do której można się zalogować, używając odcisku palca, o ile telefon posiada taką funkcję), umożliwia sprawdzenie, czy w wybranymokresie więcej zarobiliśmy, czy więcej wydaliśmy. Korzystając z prostych funkcji udostępnionych klientom, możemy zaplanować przyszłe płatności i skontrolować historię wydatków. Sprawdzić, czy nasza pensja jest już na koncie, a przyjaciel oddał pożyczoną przysłowiową stówę. Nie musimy się też martwić o rachunki — w każdej chwili i w każdym miejscu, nawet w lesie pod namiotem — pod warunkiem że mamy zasięg — możemy zapłacić za prąd, gaz, opłacić ratę kredytu. Jeśli mamy smartfon, dostęp do internetu i aplikację, problem braku gotówki i karty w kieszeni znika. Szybko i prosto zapłacimy za kawę w sklepie, perfumy w internecie czy wypłacimy pieniądze z bankomatu.

Przelew w tramwaju

Największą korzyścią bankowości mobilnej jest oszczędność czasu. Aby zalogować się do naszego konta w banku wystarczy PIN zamiast loginu i hasła. A jeśli nasz telefon na to pozwala, możemy się zalogować za pomocą głosu czy odcisku palca. Dzięki szybszemu logowaniu na wszystkie konta łatwiej jest prowadzić domowy budżet i pilnować wydatków. Wszystko to możemy robić w dowolnym momencie, choćby w drodze do pracy. Zaś prosty interfejs użytkownika powoduje, że logując się na konto w smartfonie, jesteśmy w stanie wykonać daną operację szybciej niż na komputerze, o wizycie w placówce nawet nie wspominając. Dzięki bankowości mobilnej pozbywamy się więc z kieszeni portfela wypełnionegogotówką i rozlicznymi kartami, stresu związanego z obawą o zeskanowanie naszych danych czy zwykłą kradzieżą pieniędzy. Zyskujemy kontrolę i swobodę dysponowania naszymi pieniędzmi. Mając bank w telefonie z tak ogromnymi możliwościami, aż żal nie korzystać z dostępnych funkcji w każdej możliwej sytuacji. Zaoszczędzimy w ten sposób czas, który będziemy mogli poświęcić na przyjemności. Wygodne rozwiązania, jakie oferuje bankowość mobilna, z pewnością ułatwią nam i naszym bliskim życie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Puls Biznesu, Materiał partnera: Getin Bank

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Konto na miarę XXI wieku