Koreańczycy odporni na japońskie tsunami

ŁO, reuters.com
opublikowano: 01-04-2011, 10:33

Południowokoreański koncern Hyundai Motor i  należąca do niego marka Kia Motors, zanotowały wzrosty sprzedaży w marcu, podaje strona internetowa agencji Reuters.

Sprzedaż Hyundaia wzrosła w marcu o 1,7 proc., a globalna sprzedaż marki Kia podskoczyła aż o 30 proc., głównie dzięki dobrym wynikom małego Picanto, sedanu Optima i SUV-a Sportage R.

Analitycy podkreślają, że koreańscy producenci mniej niż inni producenci, ucierpieli na efektach trzęsienia ziemi i tsunami w Japonii, bo mniej opierają swoją produkcję na częściach dostarczanych przez japońskie firmy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, reuters.com

Polecane