Jeśli lot będzie opóźniony o co najmniej 2 godziny, pasażerowi przysługuje 450 zł odszkodowania w postaci kredytu. Kredyt można wykorzystać np. na zakup biletu na dowolny lot oferowany przez Wizz Air.
Otrzymane finansowanie trzeba wykorzystać w ciągu 365 dni. Pieniądze są automatycznie zapisywane na rachunku Wizz zarejestrowanego pasażera w ciągu 7 dni od mementu, w którym nastąpiło opóźnienie lotu. Zabezpieczenie obejmuje wszelkiego rodzaju opóźnienia, nawet te, które powstały z przyczyn niezależnych od przewoźnika (np. pogoda czy strajk). Koszt usługi to 45 zł od osoby za lot. Można ją wykupić na każdy lot Wizz Air w jedną stronę. Pasażer może wyrazić chęć skorzystania z usługi w momencie rezerwacji biletu na stronie internetowej przewoźnika. Osoby, które nie wykupiły usługi w trakcie rezerwacji biletu mogą to zrobić później, również za pomocą internetu lub kontaktując się z telefonicznym biurem obsługi klienta.
Usługę należy wykupić najpóźniej na 2 dni przed planowanym odlotem. Opóźnienie lotu liczy się do momentu lądowania samolotu. Kredyt jest dostępny jedynie dla zarejestrowanych klientów Wizz Air
450 zł

Kredyt na taką kwotę może otrzymać pasażer Wizz Air w przypadku opóżnienia samolotu o przynajmniej dwie godziny.