Czytasz dzięki

Król ESPI będzie ważyć słowa

Mikołaj Czyż
opublikowano: 01-10-2020, 22:00

SimFabric po krytycznych komentarzach inwestorów zapowiedział ograniczenie liczby komunikatów giełdowych.

Podawanie dokładnych dat premier gier, wartości umów, rozpoczęcia i zakończenia procesu certyfikacji, a przy tym rezygnacja z rozpowszechniania wiadomości dotyczących negocjacji umów — takie zmiany w polityce informacyjnej zadeklarowała spółka SimFabric, notowana na NewConnect.

Spółka będzie od tej pory publikować informacje na tematzawartych umów jedynie w przypadku, gdy wartość pojedynczej przekroczy 20 proc. wartości kapitału własnego. Dodano także warunek, który uzależnia pojawienie się komunikatu o nowych produkcjach i zawartych umowach od potencjału sprzedażowego. By znalazł się w Elektronicznym Systemie Przetwarzania Informacji (ESPI), a więc kanale komunikacji emitentów z inwestorami, musi być on większy niż potencjał umów zawieranych w toku bieżącej działalności. Zrezygnowano także z publikowania raportów posprzedażowych.

Producent gier o nowych produkcjach czy pozyskanych licencjach będzie informował na swojej stronie. Na niską wartość raportów bieżących SimFabric publikowanych w ESPI zwracali uwagę obserwatorzy rynku, a Szymon Nowak, analityk w biurze maklerskim BNP Paribas, stwierdził, że spółka produkuje głównie… komunikaty. Od działań firmy odcięło się InnerValue, agencja odpowiadająca za relacje inwestorskie wielu emitentów z GPW. 8 września SimFabric zakończył z nią współpracę. Wartość rynkowa spółki to 195 mln zł. W trzy miesiące spadła o 70 proc. Głównym akcjonariuszem jest PlayWay, do którego należy 45 proc. akcji.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mikołaj Czyż

Polecane