"Krótkoterminowo Agora nie jest sexy..."

KZ
opublikowano: 08-03-2012, 10:16

Sobiesław Pająk, szef analityków DM IDMSA, w raporcie z 29 lutego radzi kupować akcje Agory, choć przyznaje, że w krótkim terminie ich atrakcyjność inwestycyjna nie jest duża.

Specjalista zwraca uwagę na słabość rynku reklamy, zwłaszcza w segmencie prasy drugkowanej, spadek sprzedaży egzemplarzowej i zmniejszającą się atrakcyjność biznesu wydawniczego. Wszystko to powoduje, że w najbliższych kwartałach zyski Agory mogą się kurczyć.

Jednak, jak uważa Sobiesław Pająk, obecna wycena akcji Agory może być atrakcyjna dla graczy, którzy mają większą skłonność do ryzyka i długoterminowy horyzont inwestycyjny. Podkreśla, że Agora nie jest już tak wyeksponowana na rynek prasy drukowanej: w 2011 r. przychody reklamowe z tego segmentu przyniosły tylko 55 proc. ogółu przychodów reklamowych koncernu.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Polecane