Laury od klientów

02-03-2007, 00:00

5 tys. konsumentów wybrało najlepsze, ich zdaniem, produkty w dwudziestu siedmiu kategoriach. Zwycięzcy mogą logo programu — Produkt Roku — umieszczać na opakowaniach oraz w reklamach. W tym roku za najlepsze nowości uznano m.in.: w kategorii słodycze — czekoladę Goplana Klasyczna Gorzka, w kategorii bakalie — produkty Bakallandu, w kategorii szampony do włosów — Elseve Nutri Blask. Najlepszą zupą mrożoną okazała się grzybowa Hortex Ortika, a najatrakcyjniejszym kosmetykiem dla mężczyzn — Man Perfect. ...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Laury od klientów