Lech na stronie 3D i film Bagińskiego

KA
14-10-2009, 00:00

Milionem specjalnych okularów dodawanych do cztero- i sześciopaków piwa Kompania Piwowarska (KP) wsparła uruchomienie nowej wersji strony internetowej swojej głównej marki, czyli Lecha. Dzięki okularom stronę można oglądać w wersji trójwymiarowej. Wśród trójwymiarowych materiałów znajduje się film "Bieg" Tomasza Bagińskiego. To pierwszy trójwymiarowy obraz tego autora (laureata Oscara), a jego realizację finansowała KP. Specjalnie na potrzeby serwisu zrealizowano także materiały, które pokazują dotychczasowe działania marketingowe marki Lech (m.in. "Projekt plaża", realizowany wspólnie z telewizją TVN, Audioriver i Lech Bike Festiwal).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Lech na stronie 3D i film Bagińskiego