Czytasz dzięki

Legia vs. Atletico, czyli komu kibicują w Plus500

Legia Warszawa nie zagra już w tym sezonie w europejskich rozgrywkach, ale w kolejnym musi się postarać. Sponsor mierzy wysoko.

Najpierw mistrzowie Polski odpadli z eliminacji Ligi Mistrzów po porażce 0:2 z Omonią Nikozja, później przegrali w eliminacjach Ligi Europy 0:3 z Karabachem Agdam. Tak zakończyła się jesienna przygoda stołecznej drużyny w europejskich pucharach.Na osłodę pozostaje więc inny międzynarodowy sukces, czyli podpisanie na początku sierpnia umowy sponsorskiej z Plus500, brokerem notowanym na londyńskiej giełdzie. Logo firmy pojawiło się na koszulkach zawodników Legii, co dla mistrzów kraju jest w pewnym sensie przepustką na piłkarskie salony. Spółka Plus500 jest czołowym internetowym brokerem kontraktów CFD (kontrakty różnicy kursowej), a od stycznia 2015 r. głównym sponsorem hiszpańskiego klubu Atletico Madryt. W czerwcu rozpoczęła współpracę z mistrzem Szwajcarii BSC Young Boys, więc Legia dołączyła do nie byle jakiego grona. Poprosiliśmy Nira Zatza, dyrektora marketingu Plus500 o odpowiedź na kilka pytań. Komu kibicuje? Przekonajcie się.

Zdjęcie na stronie głównej: Jose Kante, Legia. Fot. Tomasz Hamrat, Forum

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane