Lepsze wyniki niż przed rokiem

MWA
17-03-2011, 00:00

W 2010 r. za pośrednictwem DPD Polska przesłano 34 mln paczek – o 5 mln więcej niż w 2009 r. Liczba przewiezionych przesyłek wzrosła o 19 proc. wobec 2009 r., a sprzedaż o 12 proc. W 2010 r. DPD Polska zainwestowała w Polsce ponad 13 mln zł. Połowa tej sumy poszła na nowe siedziby krajowych oddziałów DPD. Powstało także contact center – centralne biuro obsługi klientów z całej Polski. Udało się również znacząco rozwinąć działalność firmy w branży e-commerce. Obecnie przesyłki dla firm z sektora handlu internetowego stanowią 30 proc. wszystkich paczek dostarczanych przez DPD Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MWA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Lepsze wyniki niż przed rokiem