Lew stawia na Onet

Marcin Złoch
opublikowano: 18-10-2006, 00:00

Grupa Lew i Onet wprowadzają usługę doładowań płatnych serwisów internetowych na terminalach w sklepach detalicznych i sieciowych.

Częstochowska Grupa Lew, dystrybutor kart prepaid oraz elektronicznych kodów prepaid do uzupełnienia stanu konta telefonów komórkowych, rozszerzyła swoją ofertę. Nowe usługi — doładowania do płatnych serwisów Onet.pl i płatności rachunków — mają być w najbliższych dniach dostępne na terminalach GPRS, zainstalowanych w punktach sprzedaży detalicznej. Od początku października Grupa Lew oferuje możliwość elektronicznego doładowania kont w płatnych serwisach internetowych Onetu: OnetSkype, Sympatia i Onet-Plejer. Usługa ta będzie dostępna dla klientów punktów sprzedaży detalicznej, w których znajduje się terminal Grupy Lew.

Bułki i randki

— Wzbogacając swoją ofertę o nową usługę, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy zamierzają korzystać z płatnych serwisów internetowych, ale nie chcą bądź nie mogą dokonywać płatności przez internet. Dynamicznie rośnie grupa użytkowników płatnych serwisów internetowych, jednak nie wszyscy z nich mają możliwość korzystania z bankowości elektronicznej lub nie są przekonani do tej formy płatności. Do nich właśnie kierujemy naszą ofertę — informuje Andrzej Basiak, prezes Grupy Lew.

OnetSkype jest polską edycją popularnego w sieci WWW komunikatora, umożliwiającego internautom rozmowy za darmo oraz pozwalającego na obejmujące cały świat tanie połączenia telefoniczne z komputera na telefony stacjonarne i komórkowe. Sympatia jest serwisem randkowo-towarzyskim, a OnetPlejer — muzycznym.

— Korzystanie z tych serwisów jest usługą prepaid i może być opłacane przez zasilanie telekodem z terminalu POS i — co ważne — bez żadnych prowizji i dodatkowych opłat, które klient ponosi przy innych formach płatności, czyli SMS i przelew internetowy — twierdzi Andrzej Basiak.

Łatwiej znaleźć

Nowością w ofercie jest też system płatności rachunków, np. za gaz, energię elektryczną, usługi telekomunikacyjne przez terminale w licznych placówkach handlowych. Zaletą tej usługi mają być wygoda dla klienta i niższe opłaty niż w punktach tradycyjnych — urzędach pocztowych czy bankach. Grupa Lew w sieci współpracujących punktów będzie pobierać opłatę 1,85 zł za płatność. Jednocześnie wprowadza ujednolicony system identyfikacji pod nazwą Dobry Punkt.

— Dzięki nowej wizualizacji klienci będą mieli dostęp do pełnej oferty produktów prepaid i usług, na które składać się będą: doładowania do telefonów komórkowych, doładowania telefonii VoIP, doładowania do płatnych serwisów internetowych, płatność rachunków, akceptacja kart płatniczych. Jednocześnie wszystkie współpracujące z nami punkty handlowe zyskają odpowiednią rozpoznawalność dostępnych produktów i usług oraz pozytywne postrzeganie u klientów — zapowiada Andrzej Basiak.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu