LK Designer Shops, firma założona przez twórczynię marki Simple Creative Products, idzie na NewConnect.
Choć od otwarcia pierwszego sklepu z szyldem Lidia Kalita minął zaledwie rok, spółka LK Designer Shops, założona przez współtwórczynię marki Simple Creative Products (marka należyobecnie do grupy Gino Rossi) oraz Andrzeja Kalitę, menedżera, a prywatnie męża projektantki, planuje wejście na małą giełdę.
— W ramach emisji prywatnej chcemy pozyskać 3-4 mln zł. Debiut jest zaplanowany na II kw. 2015 r. — mówi Andrzej Kalita, prezes LK Designer Shops. Spółka potrzebuje pieniędzy na dalszy rozwój, m.in. otwarcie nowych salonów, których dzisiaj jest w grupie pięć. —
Niedługo dołączy szósty w Lublinie. Docelowa sieć będzie miała 20-30 placówek. Do końca 2016 r. liczymy, że będzie ich około 25, z czego połowa będzie własna, połowa we franczyzie — informuje Andrzej Kalita.
Spółka planuje też skokowo zwiększać przychody, by już w przyszłym roku przeskoczyć na główny parkiet. W 2014 r. przychody ze sprzedaży LK Designer Shops wyniosły 2 mln zł, spółka była też bliska przełamania breakevenpoint (strata w 2014 r. wyniosła 34 tys. zł). W tym roku przychody i EBITDA mają wynieść 11,5 mln zł i 1,6 mln zł. W latach 2016-17 ma to być 22,6 mln zł i 5,4 mln zł oraz 32 mln zł i 8,7 mln zł. Oprócz ekspansji finansowej spółka planuje geograficzną.
— W następnych latach planujemy wyjść poza Polskę. Z dotychczasowych rozmów wyłania się możliwość rozwoju w Hiszpanii oraz Dubaju — mówi Andrzej Kalita. © Ⓟ