Kwartał wcześniej przychody wyniosły 14,34 mln USD>
Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku spółka tłumaczy zarówno zwiększeniem liczby klientów wszystkich rozwiązań grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta).
“Spadek w stosunku do poprzednich trzech miesięcy to efekt bardzo wysokiego poziomu płatności rocznych zanotowanych w II kwartale i w całości zaksięgowanych w tym okresie oraz niższego poziomu takich płatności w III kwartale obecnego roku.” - dodano.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) grupy na koniec grudnia 2021 r. wyniosła 4,44 mln USD co oznacza wzrost o 1,0 proc. w stosunku do stanu na koniec września 2021 i o 15,5 proc. rok do roku.
Na koniec grudnia 2021 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 119,2 USD wobec 119,4 USD na koniec września 2021 r. (wynik zweryfikowany) i 115,0 USD przed rokiem.
ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 98,9 USD na koniec grudnia 2021 wobec 96,9 USD na koniec poprzedniego kwartału i 82,8 USD przed rokiem.
Na koniec III kwartału 2021/22 liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34582 a ChatBot 2306.