LiveChat zwiększył przychody w czasie pandemii

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2020-07-16 07:34

W I kwartale roku obrotowego 2020/2021 (od kwietnia do czerwca) przychody LiveChate Software wyniosły 10,36 mln USD i były o 31,3 proc. wyższe r/r.

W IV kwartale poprzedniego roku obrotowego (od stycznia do marca 2020) przychody wyniosły 9,07 mln USD.

WZROST ZAINTERESOWANIA:
WZROST ZAINTERESOWANIA:
Zdaniem Mariusza Ciepłego, szefa LiveChata, pandemia przyśpieszyła proces przenoszenia się wielu biznesów do internetu i zwiększyła wagę komunikacji online z klientem.
Fot. Marek Wiśniewski

Spółka odnotowała wzrost ARPU, a więc średniego, miesięcznego przychody na abonenta produktów LiveChat i ChatBot zarówno w ujęciu rocznym, jak również w porównaniu do poprzedniego kwartału. Istotnie zwiększyła się tez liczba klientów obu produktów, spadł natomiast churn, czyli współczynniku odejść w maju i czerwcu w stosunku do poziomów zanotowanych w marcu i kwietniu.

„Spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN” – podano.