LOT rozszerza ofertę dla biznesu

Materiał partnera
opublikowano: 2015-03-02 09:26

W nowej odsłonie programu LOT Dla Firm polski przewoźnik szczególny nacisk kładzie na kontrolę wydatków na podróże służbowe. Chce być linią pierwszego wyboru dla polskiego biznesu, szczególnie małego i średniego.

Nowa strona internetowa, bardziej przejrzysty system zbierania i wydawania punktów oraz najnowsza technologia zarządzania kontem – to główne nowości programu LOT Dla Firm. Najważniejsza jest jednak taka, że program w nowej odsłonie ma pomóc klientom biznesowym w redukcji wydatków na podróże służbowe.|
– Przebudowaliśmy LOT Dla Firm, by stał się jeszcze bardziej efektywny i atrakcyjny, aby utrzymać satysfakcję naszych Klientów na najwyższym możliwym poziomie. Dzięki zmianom, które wprowadziliśmy, LOT oferuje dziś program, który ma proste zasady i funkcjonalne narzędzie pozwalające nim w prosty sposób zarządzać. To jest nasza odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy chcą aby zarządzanie ich podróżami było prostsze a wydatki mniejsze – mówi Magali Olive, Dyrektor ds. Dodatkowych Przychodów i Programów Lojalnościowych.

Proste zasady

W nowym programie sposób zbierania Punktów został uproszczony. Ich liczba zależy bezpośrednio od kwoty wydanej na bilet. Teraz każda 1 zł wydana na taryfę biletu odpowiada 1 Punktowi Premiowemu oraz 1 Punktowi Statusowemu w programie!
  Na początek, w ramach kampanii promującej nową edycję programu, każda firma która zarejestruje się w programie otrzymuje 4 000 powitalnych Punktów Premiowych. Może też otrzymać Punkty za wszystkie rejsy odbyte LOT-em sprzed 6 miesięcy przed rejestracją. Następnie firma może gromadzić Punkty za wszystkie rejsy z LOT. Teraz za każdy przelot można gromadzić Punkty Premiowe oraz Statusowe. Punkty Premiowe wymienia się na nagrody dostępne w programie, natomiast drugi rodzaj Punktów pozwala na uzyskanie wyższego statusu, a im wyższy status tym więcej możliwości dla firmy.
  W programie zyskać mogą nie tylko firmy ale i ich pracownicy. Program umożliwia bowiem podwójne punktowanie, co jest szczególnie atrakcyjne zwłaszcza dla osób pracujących w firmie.
  – Za każdym razem gdy przedsiębiorca lub jego pracownik podróżują służbowo z LOT-em Punkty zbierane są na konto firmowe, a następnie mogą być wymieniane na cenne nagrody. Jeśli pracownicy firmy również są członkami programu Miles & More, mogą równocześnie gromadzić mile na swoim koncie – dodaje Paweł Wleklik Starszy specjalista ds. programów lojalnościowych.
  To oznacza, że dzięki podwójnemu zbieraniu Punktów i mil w programie Miles & More klienci LOT mogą korzystać z większej ilości nagród.

Wymierne korzyści

Największą korzyścią w programie jest możliwość wymieniania punktów na bilety, co szczególnie obniża koszty ponoszone na podróżach służbowych. Biletynagrody wystawiane są na wszystkie rejsy obsługiwane przez LOT.
  Koszt podróży biznesowych można obniżyć również na inne sposoby. Nowy program lojalnościowy dla firm umożliwia obniżenie kosztów hotelowych związanych z noclegiem. Wystarczy zamówić pobyt w hotelu w dowolnym mieście, do którego lata LOT i zapłacić Punktami Premiowymi. Jest jeszcze coś więcej niż hotel – pakiet weekendowy! Nagroda ta obejmuje bilet lotniczy i pobyt w hotelu w wybranych miastach Europy.
  – Na weekendową wycieczkę można wybrać się w pojedynkę lub zabrać ze sobą partnera biznesowego, współpracowników czy rodzinę. Bogata oferta programu daje możliwość atrakcyjnego spędzenia czasu w najpiękniejszych europejskich miastach – dodaje Paweł Wleklik.
  Dzięki Punktom Premiowym uczestnicy programu mogą dodatkowo podnieść swój standard podroży i skorzystać z wielu dodatkowych usług, by dotrzeć na spotkanie biznesowe bardziej wypoczętym. Warto zatem korzystać z wielu innych nagród takich jak: LOT Upgrade, dodatkowy bagaż, menu premium czy wejściówki do business lounge.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę>>