M&S będzie handlował w Internecie także odzieżą konkurencji

opublikowano: 11-03-2021, 07:18

Wiosną brytyjska sieć odzieżowa M&S wprowadzi do oferty internetowej ubrania 11 rywalizujących z nią marek. Chce dzięki temu „turbodoładować” wzrost sprzedaży w segmencie online.

Z powodu pandemii brytyjski detalista w ubiegłym roku zanotował pierwszą stratę od 94 lat funkcjonowania jako spółka giełdowa. Z jego ostatniego raportu wynika, że w okresie sześciu miesięcy, zakończonym 26 września, M&S miał 87,6 mln GBP straty. Sprzedaż przez Internet ubrań i artykułów wyposażenia wnętrz rosła jednak o 34 proc.

Brytyjski detalista eksperymentował już wcześniej ze sprzedażą obcych marek przez Internet jesienią ubiegłego roku. Oczekuje, że poszerzenie w ten sposób oferty przyciągnie klientów, którzy wcześniej nie byli skłonni do korzystania z oferty M&S.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Polecane