„Madame Figaro”: 10 wpływowych Polek
Wkwietniu ukazał się na rynku nowy magazyn dla kobiet — „Madame Figaro”. Pismo będzie wydawane na licencji francuskiej we współpracy z Societe du Figaro, wydawcą „Madame Figaro”. We Francji pismo jest bezpłatnym dodatkiem do „Le Figaro” — jednego z najstarszych i najpocztniejszych paryskich dzienników. Polska jest dziewiątym krajem, w którym ukaże się pismo. Wraz z pojawieniem się pierwszego numeru przyznano statuetki dziesięciu najbardziej wpływowym kobietom w Polsce, które odznaczyły się aktywną postawą m.in. w działaniach charytatywnych, politycznych i społecznych.
Wydawcą polskiej edycji jest Hearst-Marquard Publishing (wydawca „Cosmopolitan” i „Shape”), spółka wchodząca w skład Marquard Media (w Polsce również JMG Magazine Publishing Company — „CKM”, „Mega Sport” oraz Marquard Sport Media — m.in. „Przeglądu Sportowego”).
— „Madame Figaro” jest adresowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, wykształconych, niezależnych finansowo, pewnych siebie, ambitnych, wewnętrznie spełnionych i cieszących się życiem — mówi Urszula Surmacz, redaktor naczelna „Madame Figaro”.