Maks chce wejść na giełdę wiosną 2006 r.

Internet Securities
opublikowano: 04-11-2005, 15:41

Sieć sklepów sportowych Maks SA, która wcześniej odwołała ofertę publiczną nowych akcji, chce rozpocząć ją i wejść na giełdę na wiosnę 2006 roku pod nazwą Intersport Polska, powiedział w piątek prezes Domu Maklerskiego Penetrator Andrzej Olender, który będzie oferującym akcje.

Sieć sklepów sportowych Maks SA, która wcześniej odwołała ofertę publiczną nowych akcji, chce rozpocząć ją i wejść na giełdę na wiosnę 2006 roku pod nazwą Intersport Polska, powiedział w piątek prezes Domu Maklerskiego Penetrator Andrzej Olender, który będzie oferującym akcje.

Zmiany te, to efekt podpisania pod koniec października umowy licencyjnej z Grupą Intersport, która stała się inwestorem strategicznym Maksa z udziałem 25% głosów na zgromadzeniu akcjonariuszy po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału.

„Spółka chce wrócić na giełdę na wiosnę przyszłego roku pod nazwą Intersport Polska” – powiedział na konferencji prasowej Andrzej Olender. Nazwa ma zostać zmieniona w ciągu najbliższych miesięcy.

Grupa Intersport objęła 1,17 mln nowych akcji serii C1 uprzywilejowanych co do głosu w stosunku dwa głosy na jedną akcję oraz 1,17 mln akcji zwykłych serii C2, które łącznie dadzą 25% głosów na WZA po zarejestrowaniu podwyższenia kapitału.

Maks skoncentruje się teraz na otwarciu sklepów w najlepszych handlowo miejscach w Polsce, a na koniec 2006 rok sieć sklepów Intersport będzie liczyć 15 własnych salonów, powiedział prezes spółki Artur Mikołajko.

„Planujemy 10 sklepów na koniec tego roku i 15 sklepów na koniec 2006 roku, a na podstawie umowy licencyjnej [z Grupą Intersport – przyp. ISB] planujemy rozwój sieci sklepów franczyzowych 25 do końca 2007 roku”- powiedział.

Obecnie spółka dysponuje siecią ośmiu salonów. Sieć do połowy 2004 roku funkcjonowała pod marką handlową Centrum Sportu MAKS, obecnie MAKS Sport.

Wcześniej spółka planowała wyemitować i zaoferować w ofercie publicznej w IV kw. 2005 roku 3.000.000 nowych akcji serii C, z której chciała pozyskać 18 mln zł.

Maks prognozuje, że jego przychody ze sprzedaży wzrosną w 2005 roku do ok. 82 mln zł z 60,39 mln zł w 2004. W 2006 roku wynieść mają ok. 120 mln zł, a w 2007 roku 180 mln zł.

Zysk netto w 2005 roku ma natomiast wynieść 4,02 mln zł wobec 1,75 mln zł w 2004 roku, a w 2006 roku spółka chce zarobić netto 8,01 mln zł.(ISB)

bas/mik

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane