Mały bank dał klientom nowoczesne narzędzie

Paweł Zielewski
20-05-1999, 00:00

Mały bank dał klientom nowoczesne narzędzieKarta kredytowa Lukas-LeclercJedni mówią o niej — namiastka prawdziwej karty kredytowej. Inni twierdzą — pułapka dla naiwnych. Jeszcze inni uważają ją za symbol zniewolenia współczesnego człowieka. A ona taka niepozorna, ze złotym oczkiem na plastikowej „buzi”. Karta typu co-branded, którą Lukas Bank zaczął wydawać wspólnie z hipermarketem E.Leclerc.KARTY TEGO TYPU — dostępne w jednym sklepie, bądź sieci sklepów, działające tylko w określonych miejscach — są bardzo na Zachodzie rozpowszechnione. Nic dziwnego, że zawędrowały i do...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Mały bank dał klientom nowoczesne narzędzie