Mastalerek zagra w Ekstraklasie

opublikowano: 12-12-2018, 14:58
aktualizacja: 12-12-2018, 20:47

Były poseł i rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości został wiceprezesem organizacji zrzeszającej kluby. Ma zadbać o jej wizerunek i przyciągnąć sponsorów.

Kolejny głośny transfer z udziałem Marcina Mastalerka, byłego posła i rzecznika Prawa i Sprawiedliwości. Współautor sukcesu kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy w lutym 2016 r. porzucił politykę i przeszedł do biznesu. Został dyrektorem komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. W państwowym gigancie popracował nieco ponad 1,5 roku i odszedł, by „przejść do prywatnego biznesu”. Od tego czasu nie było o nim specjalnie słychać, zajmował się projektami z obszaru komunikacji i marketingu. Gdy we wrześniu Krzysztof Łapiński, rzecznik prasowy prezydenta Dudy, a przez wiele lat bliski współpracownik Mastalerka, ogłosił że zakłada agencję komunikacji, wielu plotkowało, że Mastalerek wkrótce do niej dołączy.

Marcin Mastalerek od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją. Pracował dla polityków, dużej korporacji i doradzał mniejszym firmom.
Zobacz więcej

Lata doświadczenia:

Marcin Mastalerek od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją. Pracował dla polityków, dużej korporacji i doradzał mniejszym firmom. Fot. Forum

Okazuje się jednak, że wybrał pracę w dużej organizacji. Według ustaleń „Pulsu Biznesu” w środę został wiceprezesem Ekstraklasy, organizacji zrzeszającej kluby piłkarskie najwyższego szczebla rozgrywek. Będzie odpowiadał za wizerunek, komunikację, marketing i sponsoring. Jego głównym zadaniem ma być poprawa wizerunku Ekstraklasy, w tym przełamanie negatywnych skojarzeń i stereotypów, co ma się przełożyć na przyciągnięcie kibiców i sponsorów.

Mastalerek z Ekstraklasą łączony był od momentu odejścia z Orlenu, ale według ustaleń „PB” nie dochodziło do głosowania, aż do teraz gdy Rada Nadzorcza uznała, że musi wzmocnić zarząd. Nominacja zbiega się w czasie z innym dużym newsem ze świata polskiej piłki – podpisaniem umowy sprzedaży praw medialnych. Po ponad 20 latach Ekstraklasa wraca do telewizji publicznej. Na mocy dwuletniego kontraktu konsorcjum NC+ i TVP nabyło prawa za 0,5 mld zł.



.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Nawacki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu