Mastalerek zagra w Ekstraklasie

opublikowano: 12-12-2018, 14:58
aktualizacja: 12-12-2018, 20:47

Były poseł i rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości został wiceprezesem organizacji zrzeszającej kluby. Ma zadbać o jej wizerunek i przyciągnąć sponsorów.

Kolejny głośny transfer z udziałem Marcina Mastalerka, byłego posła i rzecznika Prawa i Sprawiedliwości. Współautor sukcesu kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy w lutym 2016 r. porzucił politykę i przeszedł do biznesu. Został dyrektorem komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. W państwowym gigancie popracował nieco ponad 1,5 roku i odszedł, by „przejść do prywatnego biznesu”. Od tego czasu nie było o nim specjalnie słychać, zajmował się projektami z obszaru komunikacji i marketingu. Gdy we wrześniu Krzysztof Łapiński, rzecznik prasowy prezydenta Dudy, a przez wiele lat bliski współpracownik Mastalerka, ogłosił że zakłada agencję komunikacji, wielu plotkowało, że Mastalerek wkrótce do niej dołączy.

Lata doświadczenia:
Lata doświadczenia:
Marcin Mastalerek od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją. Pracował dla polityków, dużej korporacji i doradzał mniejszym firmom.
Fot. Forum

Okazuje się jednak, że wybrał pracę w dużej organizacji. Według ustaleń „Pulsu Biznesu” w środę został wiceprezesem Ekstraklasy, organizacji zrzeszającej kluby piłkarskie najwyższego szczebla rozgrywek. Będzie odpowiadał za wizerunek, komunikację, marketing i sponsoring. Jego głównym zadaniem ma być poprawa wizerunku Ekstraklasy, w tym przełamanie negatywnych skojarzeń i stereotypów, co ma się przełożyć na przyciągnięcie kibiców i sponsorów.

Mastalerek z Ekstraklasą łączony był od momentu odejścia z Orlenu, ale według ustaleń „PB” nie dochodziło do głosowania, aż do teraz gdy Rada Nadzorcza uznała, że musi wzmocnić zarząd. Nominacja zbiega się w czasie z innym dużym newsem ze świata polskiej piłki – podpisaniem umowy sprzedaży praw medialnych. Po ponad 20 latach Ekstraklasa wraca do telewizji publicznej. Na mocy dwuletniego kontraktu konsorcjum NC+ i TVP nabyło prawa za 0,5 mld zł.



.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Nawacki

Polecane