"Strata netto wyniosła 0,8 mln zł. Miała ona charakter przejściowy i była skutkiem dynamicznego rozwoju Grupy w ostatnich miesiącach, będąc efektem tzw. +ścieżki dojścia+. Dodatkowo negatywnie na wynik wpłynęła zaskakująco niekorzystna pogoda w maju i czerwcu, co znacząco osłabiło przychody i zyski lokali dysponujących ogródkami gastronomicznymi" - napisano.
W okresie styczeń–sierpień 2025 r. grupa uruchomiła sześć nowych lokali, realizując w pełni tegoroczny plan otwarć przewidziany w strategii rozwoju na lata 2024–2028.
Zgodnie z założeniami strategicznymi, Mex Polska planuje utrzymać tempo rozwoju na poziomie co najmniej sześciu nowych otwarć rocznie.
Na koniec czerwca 2025 r. skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży ukształtował się na poziomie 5,1 mln zł, a kapitał własny wyniósł ok. 15 mln zł.