Michał w roli franczyzodawcy

Magdalena Laskowska
24-10-2005, 00:00

Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

Gwiazda muzyki popularnej próbuje swoich sił w biznesie. Lider zespołu Ich Troje założył firmę Xavier Fabienne. Prowadzi jeden sklep z ekskluzywną odzieżą w podwarszawskim Konstancinie. Drugi butik pojawi się w lutym 2006 r. w Kijowie. Jednak biznesmen zamierza skupić się na Polsce.

— Jeśli sklepy będą same się finansować lub przyniosą straty, na które będzie mnie stać, będę to ciągnął — mówi Michał Wiśniewski.

To nie koniec biznesowych planów muzyka. Chce on, by Xavier Fabienne był kojarzony z dobrą jakością i firmował nie tylko odzież.

— W przyszłym roku pojawią się na terenie Polski dwa salony fryzjerskie i jedna restauracja pod szyldem Xavier Fabienne. Chcę stworzyć ekskluzywną markę dla indywidualistów — mówi Michał Wiśniewski.

Biznesowy plan lidera Ich Troje oparty jest na franczyzie. Jednak poza jakością nie będzie on narzucał specjalnych warunków.

— To marka dla indywidualistów, w związku tym salony fryzjerskie będą miały zupełnie różny wystrój. Wspólne będą jedynie: infrastruktura marketingowa, logotyp i marka. Są osoby, które dobrze czują się w nowoczesnych wnętrzach, inne wolą siedzieć w fotelach a` la Ludwik XIV — twierdzi Michał Wiśniewski.

Właścicielem firmy jest Michał Wiśniewski, ale udziały ma także jego żona Marta Wiśniewska (Mandaryna) oraz Sonia Malinowska, projektantka obuwia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Laskowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Michał w roli franczyzodawcy