Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.
Gwiazda muzyki popularnej próbuje swoich sił w biznesie. Lider zespołu Ich Troje założył firmę Xavier Fabienne. Prowadzi jeden sklep z ekskluzywną odzieżą w podwarszawskim Konstancinie. Drugi butik pojawi się w lutym 2006 r. w Kijowie. Jednak biznesmen zamierza skupić się na Polsce.
— Jeśli sklepy będą same się finansować lub przyniosą straty, na które będzie mnie stać, będę to ciągnął — mówi Michał Wiśniewski.
To nie koniec biznesowych planów muzyka. Chce on, by Xavier Fabienne był kojarzony z dobrą jakością i firmował nie tylko odzież.
— W przyszłym roku pojawią się na terenie Polski dwa salony fryzjerskie i jedna restauracja pod szyldem Xavier Fabienne. Chcę stworzyć ekskluzywną markę dla indywidualistów — mówi Michał Wiśniewski.
Biznesowy plan lidera Ich Troje oparty jest na franczyzie. Jednak poza jakością nie będzie on narzucał specjalnych warunków.
— To marka dla indywidualistów, w związku tym salony fryzjerskie będą miały zupełnie różny wystrój. Wspólne będą jedynie: infrastruktura marketingowa, logotyp i marka. Są osoby, które dobrze czują się w nowoczesnych wnętrzach, inne wolą siedzieć w fotelach a` la Ludwik XIV — twierdzi Michał Wiśniewski.
Właścicielem firmy jest Michał Wiśniewski, ale udziały ma także jego żona Marta Wiśniewska (Mandaryna) oraz Sonia Malinowska, projektantka obuwia.