MM Cars: bez względu na koniunkturę

BAW
opublikowano: 2011-12-27 00:00

Katowicka firma wciąż umacnia pozycję na polskim rynku dilerów samochodów. Nie przeszkadza jej w tym spadek popytu. Bo gdy sprzedaje się mniej aut nowych, to rośnie zapotrzebowanie na używane.

Rok temu Piotr Mozdyniewicz, założyciel i właściciel MM Cars, akcentował, że samochody to pasja pracowników firmy i dlatego potrafią je sprzedawać lepiej i więcej niż inni. Można by powiedzieć, że nie przesadzał. Firma otrzymała tytuł Najlepszego Dilera Roku 2011. Nagroda została przyznana podczas II Ogólnopolskiego Kongresu Dilerów Samochodowych, który odbył się w połowie czerwca w Ossie (koło Rawy Mazowieckiej). W uzasadnieniu jury czytamy: „za niezwykle skuteczną budowę jednoobiektowej firmy dilerskiej i nowatorskie, ale i skuteczne łączenie pod jednym dachem sprzedaży marek wolumenowych i marek premium”. Katowicki salon osiągnął największą sprzedaż wśród wszystkich dilerów w Polsce posiadających jeden obiekt.

To nie pierwsza tak znacząca nagroda dla spółki. W 2008 r. otrzymała tytuł Salonu Roku. Kolejny tytuł Najlepszego Dilera to sygnał, że firma wciąż umacnia pozycję na polskim rynku. Wcześniej były jeszcze inne nagrody i wyróżnienia.

MM Cars to firma z 20-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Ma autoryzację ośmiu marek samochodów wraz z serwisem mechanicznym i blacharsko-lakierniczym.

2 miejsce w rankingu ogólnopolskim

WYNIKI 2010 r.

Zatrudnienie 92 osoby

Przychody 114,66 mln zł

Zysk netto 1,09 mln zł

STRATEGIA:

Dalszy rozwój, nowe obiekty w ramach obecnych koncesji, wzmacnianie wizerunku na rynku ogólnopolskim, powiększanie udziału na rynku lokalnym, wdrażanie innowacyjnych programów serwisowych.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface

Partner strategiczny

Alior

Partnerzy

GPW Orlen Targi Kielce