Mocna przecena producenta gier po premierze

GSU
opublikowano: 29-05-2019, 14:27

Kurs Bloober Team notuje kilkunastoprocentowe spadki. Wczoraj premierę miała najnowsza gra spółki: "Layers of Fear 2".

Gra obecnie znajduje się na piątej pozycji listy bestsellerów Steam. Wyprzedza ja m.in. „Total Wars: Three Kongdoms”, która miała premierę 23 maja, czy Mordhau, której premiera odbyła 29 kwietnia.  

Layers of Fear 2
Layers of Fear 2
Materiały z gry
Bloober Team

"Layers of Fear 2" ma na razie 140 recenzjina Steam, w tym 82 proc. to recenzje pozytywne. Dla porównania „Total Wars: Three Kongdoms”, czy „Mordhau” mają po kilakanście tys.

Gra otrzymała niezłe oceny od recenzentów i graczy. Wersja na PC otrzymała ocenę Metascore, czyli od dziennikarzy branżowych, na poziome 73/100. To nieco lepszy wynik niż pierwszej części gry, który był na poziomie 72/100.  Średnia ocena graczy to 7,6/10 i jest na takim samym poziomie  jak pierwsza cześć.

Wersja gry na Xbox One została oceniona przez krytyków na 63/100, a przez graczy na 7/10. To niższe oceny, niż przy pierwszej części gry (odpowiednio 78/100 i 7,2/10).

"Layers of Fear 2" to pierwszoosobowy horror psychologiczny, skupiający się na fabule i eksploracji. Gracz wciela się w hollywoodzkiego aktora, który na prośbę enigmatycznego reżysera przyjmuje główną rolą w filmie kręconym na pokładzie transatlantyckiego liniowca. Wydawcą gry jest Gun Media.

Pierwsza cześć gry miała premierę 15 lutego 2016 r. Gra otrzymała to tej pory 7,4 tys. recenzji na Steam, z czego 91 proc. były pozytywne.

 

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane