MSP z Wysp nie są mobilne

  • Marta Bellon
opublikowano: 03-06-2015, 00:00

eMarketer szacuje, że w tym roku Wielka Brytania będzie miała 38,3 mln użytkowników korzystających ze smartfonów i 32,8 mln osób korzystających z tabletów, co stanowi ponad 64 proc. wszystkich brytyjskich internautów. Ale małe brytyjskie firmy zdają się ignorować ten trend. W lutym 2015 r. w badaniu zleconym przez eBay, które dotyczyło przedsiębiorców, mających konto w tym serwisie, tylko 30 proc. respondentów przyznało, że ma stronę zaprojektowanąw technice responsive design, czyli takiej, która umożliwia dostosowanie jej do rozmiaru okna danego urządzenia. Tylko niecała jedna czwarta odpowiedziała w badaniu, że nie stosuje tego rozwiązania, ale zamierza zainwestować w nie w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Pozostali nie mieli takich planów. Tymczasem według 45 proc. przedsiębiorców z tej pierwszej grupy — strona dostosowana do urządzeń mobilnych przynosiła lepsze wyniki sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu