My słuchamy, a radia na tym zarabiają

MAZ
opublikowano: 11-02-2008, 00:00

Wpływy reklamowe nadawców radiowych wzrosły w 2007 r. do 1,72 mld zł.

Wpływy reklamowe nadawców radiowych wzrosły w 2007 r. do 1,72 mld zł.

Dzięki wyemitowanym w minionych 12 miesiącach reklamom, radiostacje zarobiły o 20 proc. więcej niż w 2006 r. — wynika z najnowszych badań Expert Monitora. Przykładowo, rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM w 2007 r. zarobiły na reklamach 419,2 mln zł. Wpływy reklamowe stacji Eurozetu osiągnęły w tym samym okresie 406,44 mln zł. Grupa Radiowa Time zarobiła 389,1 mln zł, kanały radiowe Agory — 194,95 mln zł, a anteny Polskiego Radia — 147,07 mln zł. Uwaga — dane zebrane przez Expert Monitor nie uwzględniają jednak indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.

Z kolei z badań Radio Track MillwardBrown SMG/KRC wynika, że w 2007 r. najchętniej słuchanym radiem ogólnopolskim było RMF FM, natomiast na drugim miejscu znalazło się Radio Zet. Wśród stacji ponadregionalnych pierwsze było Tok FM.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy