Nagrody dla firm, które radzą sobie na rynku UE

Monika Niewinowska
16-05-2003, 00:00

Wczoraj, w siedzibie radiowej „Trójki” w niemal rodzinnej atmosferze spotkali się uczestnicy konkursu Huzar Europy. Wybór padł na Artura Dyro, jednego z założycieli firmy Young Digital Poland. Jury uznało, że multimedialne produkty tej firmy odniosły już sukces na rynkach Unii Europejskiej i są już wizytówką naszego kraju.

— To dla nas wielkie wyróżnienie — tym bardziej że jesteśmy firmą z polskimi korzeniami. Nasz kraj nie musi się kojarzyć wyłącznie z agroturystyką, ale i z nowoczesnymi technologiami — mówi Artur Dyro.

Zwycięzca otrzymał centralę telefoniczną firmy ASCOM oraz bezpłatną emisję reklam w „PB” i „Trójce” — w obu przypadkach o wartości 20 tys. zł. Wyróżnienia przypadły menedżerom z firm Silver & Amber, Logotec Engineering Group, ZAP Sznajder Batterien i Med & Life.

Następny konkurs za rok.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Monika Niewinowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Nagrody dla firm, które radzą sobie na rynku UE