Nagrody Złoto dla Magnolia Park

MAS
opublikowano: 2009-04-14 00:00

Wrocławskie centrum handlu i rozrywki Magnolia Park zostało docenione przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC). Otrzymało złoty medal w kategorii "Grand Opening, Expansion Renovation" dla obiektów od 46,4 tys. mkw. do 69,6 tys. mkw. w międzynarodowym konkursie marketingowym Maxi Awards. Nagrodzona kampania obejmowała działania marketingowe, reklamowe i public relations.

W Magnolia Park działa 250 sklepów i punktów usługowych. Na jego terenie zbudowano także amfiteatr i wydzielono tereny sportowe.

Kampanię otwarcia centrum Magnolia Park przeprowadzono w czterech etapach od maja do października 2007 r. W pierwszym, po przeprowadzeniu badań rynkowych, powstała nowa identyfikacja wizualna centrum — nazwa, logo, kolorystyka itp. W kolejnych etapach przeprowadzono kampanię, której celem było promowanie nowego wizerunku centrum i budowanie jego pozycji konkurencyjnej. Ostatnia faza kampanii obejmowała organizację otwarcia Magnolia Park.