Najpierw zabawa, potem zakupy

opublikowano: 16-10-2017, 22:00

Galerie: Powierzchnia rozrywkowa w centrach handlowych napędza sprzedaż sklepom

Od kilku lat nasila się tendencja do zwiększania w centrach handlowych powierzchni przeznaczonych na gastronomię i rozrywkę. Galerie stają się miejscami spędzania wolnego czasu. Ewoluują w centra społecznościowe. — Termin jest nowy, ale już widać, że zarówno on, jak i przyświecająca mu idea dobrze się przyjmują. Obserwujemy inne kraje i widzimy, że to nie tylko ma sens, ale też się opłaca. Hala Koszyki dzięki wnętrzu i bogatej ofercie gastronomicznej daje ludziom szansę na oderwanie się od mediów społecznościowych, choć paradoksalnie to...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Najpierw zabawa, potem zakupy