Naspers obrał cel na Azję

RAV,BLOOMBERG
opublikowano: 30-11-2009, 00:00

Największy południowoafrykański koncern medialny, właściciel m.in. portalu Allegro oraz komunikatora Gadu-Gadu, chce inwestować w południowo-wschodniej Azji.

— Na akwizycje mamy do dyspozycji ponad 600 mln USD — twierdzi Koos Bekker, szef Naspersa.

Dzięki inwestycjom medialny gigant z Czarnego Lądu chce zwiększyć udział w azjatyckim rynku oraz wzmocnić pozycję płatnej telewizji, która zmaga się z poważnym konkurentem — internetem.

— Palujemy podobną liczbę akwizycji co przed rokiem — mówi Koos Bekker.

W ubiegłym roku Naspers analizował przejęcie 200 podmiotów. Zakończył 10 proc. z nich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV,BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu