Nescafe stawia na kina

WIS
02-10-2008, 00:00

Wbrew krążącym po rynku pogłoskom o możliwości wycofania się marki Cafe Nescafe z polskiego rynku kawiarni, sieć zapowiada dalszy rozwój.

— Do końca 2008 r. zamierzamy otworzyć pięć kolejnych punktów w kinach Cinema City i Helios. W kolejnych latach skupimy się na umacnianiu pozycji u największych operatorów kinowych w Polsce — mówi Sebastian Gugała z działu napojów firmy Nestlé Polska.

W 2009 r. sieć planuje otwarcie w sumie 15 nowych kawiarni w miastach średniej wielkości (od 100 do 300 tys. mieszkańców), dzięki czemu ich liczba przekroczy 50.

Działająca na zasadzie franczyzy sieć Café Nescafe jest obecnie wiceliderem rynku pod względem liczby lokali. Obecnie liczy 37 kawiarni w największych miastach w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nescafe stawia na kina