Nestle kończy ze sponsorowaniem IAAF

Nestle ogłosiło zakończenie umowy sponsorskiej z  Międzynarodowym Stowarzyszeniem Federacji Lekkoatletycznych (IAAF).

Szwajcarski koncern obawia się, że jego reputacja ucierpi z powodu skandalu dopingowego w który coraz mocniej uwikłane są międzynarodowe władze lekkiej atletyki. Nestle ogłosiło, że jego decyzja ma skutek natychmiastowy. IAAF twierdzi wciąż, że rozmawia ze spółką o ostatnim roku jej kontraktu sponsorskiego. 

W styczniu umowę sponsorską z IAAF zakończył Adidas. Wartość 11-letniego kontraktu, który miał trwać do 2019 roku, szacowano nieoficjalnie na 33 mln USD. Źródło BBC twierdzi jednak, że realna kwota to ok. 8 mln USD rocznie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Nestle kończy ze sponsorowaniem IAAF