Netguru, które w marcu nabyło mniejszościowy pakiet udziałów w studiu innowacji Pilot44, właśnie sfinalizowało kolejną akwizycję. Poznańska firma przejęła 51 proc. udziałów w mohi.to — agencji specjalizującej usługach user experience (UX) dla rynku e-commerce. Ma opcję zwiększenia zaangażowania w firmie do 100 proc. w ciągu czterech lat. Wartości transakcji nie ujawniono.
Mohi.to istnieje od 2008 r., zatrudnia blisko 50 osób. Oprócz usług e-commerce — w tym dedykowanych platformie Shopify — agencja specjalizuje się w UX i product designie (UI). Wśród klientów firmy są takie marki jak: Answear, CCC, L’Occitane, Brainly, Mowi, Durex czy Scholl.
Mohi.to jest też właścicielem jednej z czołowych agencji dostarczających usługę Shopify — WeCanFly.
Kompetencje mohi.to i WeCanFly w zakresie UX/UI mają wzmocnić stale rosnący obszar product designu, który jest obsługiwany przez ponad 80 osób w zespole Netguru.
Netguru to polska spółka oferująca usługi doradztwa, tworzenia oprogramowania oraz projektowania produktów cyfrowych. W 2021 r. zwiększyła przychody o 45 proc. — do 230 mln zł, utrzymując rentowność na poziomie EBITDA powyżej 15 proc. Obecnie zespół firmy liczy ponad 900 osób.
