Netguru przejęło kolejną spółkę

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2022-07-12 12:12

Technologiczna firma kupiła większościowy pakiet wrocławskiej agencji mohi.to.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Czym się zajmuje mohi.to i ile osób zatrudnia
  • W czym się specjalizuje agencja WeCanFly
  • Jakie przychody i rentowność EBITDA wypracowało Netguru w 2021 r.
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Netguru, które w marcu nabyło mniejszościowy pakiet udziałów w studiu innowacji Pilot44, właśnie sfinalizowało kolejną akwizycję. Poznańska firma przejęła 51 proc. udziałów w mohi.to — agencji specjalizującej usługach user experience (UX) dla rynku e-commerce. Ma opcję zwiększenia zaangażowania w firmie do 100 proc. w ciągu czterech lat. Wartości transakcji nie ujawniono.

Mohi.to istnieje od 2008 r., zatrudnia blisko 50 osób. Oprócz usług e-commerce — w tym dedykowanych platformie Shopify — agencja specjalizuje się w UX i product designie (UI). Wśród klientów firmy są takie marki jak: Answear, CCC, L’Occitane, Brainly, Mowi, Durex czy Scholl.

Mohi.to jest też właścicielem jednej z czołowych agencji dostarczających usługę Shopify — WeCanFly.

Kompetencje mohi.to i WeCanFly w zakresie UX/UI mają wzmocnić stale rosnący obszar product designu, który jest obsługiwany przez ponad 80 osób w zespole Netguru.

Netguru to polska spółka oferująca usługi doradztwa, tworzenia oprogramowania oraz projektowania produktów cyfrowych. W 2021 r. zwiększyła przychody o 45 proc. — do 230 mln zł, utrzymując rentowność na poziomie EBITDA powyżej 15 proc. Obecnie zespół firmy liczy ponad 900 osób.

Wzmocnienie
Wzmocnienie
Netguru, którego prezesem jest Marek Talarczyk, dzięki inwestycji w mohi.to wzmacnia kompetencje e-commerce i user experience. Chce być silniejszym partnerem dla rynku innowacji w regionie i na świecie.