”Newsweek Polska” liderem sprzedaży w październiku ub.r.

opublikowano: 08-01-2007, 07:41

W październiku ub.r. najlepiej wśród tygodników opinii sprzedawał się ”Newsweek Polska”, wyprzedzając ”Politykę” i ”Wprost” – wynika z danych ZKDP.

W październiku ub.r. najlepiej wśród tygodników opinii sprzedawał się ”Newsweek Polska”, wyprzedzając ”Politykę” i ”Wprost” – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

”Newsweek” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 161 170 egz. (wzrost o 4,47 proc. w stosunku do tego miesiąca w 2005 r.) awansował w październiku ub.r. na pozycję lidera wśród tygodników opinii. Na drugie miejsce w porównaniu z październikiem 2005 r. spadła ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 158 146 egz. (spadek o 2,47 proc.). Na miejscu trzecim jest niezmiennie ”Wprost” (AWR Wprost) – 127 028 egz. (spadek o 16,34 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 70 345 egz. (wzrost o 7,27 proc.) i ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 29 490 egz. (spadek o 10,93 proc.).

Publikujący przedruki z polskiej prasy ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) zanotował w październiku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 286 882 egz. (wzrost o 8,42 proc.). Natomiast średnia sprzedaż ogółem ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) z przedrukami z prasy zagranicznej wyniosła w tym miesiącu 22 422 egz. (spadek o 0,5 proc.).

Wśród tygodników katolickich jedynie ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) sprzedawał się lepiej w porównaniu z październikiem 2005 r. – 127 175 egz. (wzrost o 5,08 proc.), a ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), osiągając wynik 19 469 egz., odnotował stratę o 5,91 proc. 
DI, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane