Nie boję się konkurencji TVN24

Marcin Zawiśliński
opublikowano: 14-05-2007, 00:00

Zygmunt Solorz wie, że na stworzenie serwisu informacyjnego będzie musiał wyłożyć o wiele większe pieniądze, niż wcześniej wyłożył TVN.

Zygmunt Solorz wie, że na stworzenie serwisu informacyjnego będzie musiał wyłożyć o wiele większe pieniądze, niż wcześniej wyłożył TVN.

„Puls Biznesu”: Dlaczego zdecydowała się pani na powrót do pracy w imperium medialnym Zygmunta Solorza?

Dorota Gawryluk, członek zarządu TV Biznes ds. programowych: Ponieważ zaproponowano mi stworzenie nowego newsroomu i przekształcenie TV Biznes z telewizji biznesowej w całodobowy kanał informacyjny. Ta propozycja to dla mnie duże wyzwanie.

Kiedy może to nastąpić?

Planujemy to na wrzesień tego roku. Będzie się to też najprawdopodobniej wiązało ze zmianą nazwy i logo kanału.

Będzie pani musiała ostro konkurować z TVN24.

TVN24 to bardzo dobra telewizja. Dlatego spodziewam się sporej rywalizacji o widzów i zamierzam się do niej znakomicie przygotować. Nie boję się jednak konkurencji. Po pierwsze — dlatego że oba kanały mogą przecież istnieć obok siebie. Nie zamierzamy być tacy sami jak TVN24. Po drugie — wiem, że Zygmunt Solorz ma świadomość, iż na stworzenie nowego serwisu informacyjnego będzie musiał wyłożyć o wiele większe pieniądze, niż wcześniej wyłożył TVN.

Czy mimo nowych obowiązków będzie się pani pokazywała na wizji?

Nie wykluczam, że poprowadzę jakiś program publicystyczny, ale na pewno nie w najbliższym czasie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Zawiśliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy