Nivea wybrała system Comarchu

opublikowano: 07-11-2017, 14:18
aktualizacja: 07-11-2017, 14:20

Krakowska firma wdroży i będzie utrzymywała system mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w Nivea Polska

Rozwiązanie Comarchu ma umożliwić regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań okołosprzedażowych przez terenowe siły sprzedaży Nivea Polska.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Nivea wybrała system Comarchu