W zeszłym tygodniu spółka, która jest producentem kanałów telewizyjnych, obniżyła prognozę EBITDA na 2014 r. z 55 do 42 mln zł. Zarząd tłumaczył to odpływem części abonentów platformy nc+, przez co przychody od kontrahenta zmniejszyły się o około 35 proc.
Ponadto firmie w Czechach zaszkodziła konkurencja bezpłatnych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej — przychody z emisji kanałów filmowych marki FilmBox są przez to niższe od oczekiwanych.
W I kwartale Kino Polska zanotowało 23,9 mln zł przychodów, o 7,5 proc. mniej niż przed rokiem. Zysk netto wyniósł 40,1 mln zł (przed rokiem niespełna 5 mln zł), ale aż 36,5 mln zł dołożył zysk ze sprzedaży udziałów w kanale Stopklatka TV. W piątek notowania spółki spadły o 14 proc.