Cena docelowa poszła w górę z 71 do 76 zł.

"Model biznesowy Wirtualnej Polski przetrwał bez większych ofiar zderzenie z pandemią COVID-19, która przy okazji wyeksponowała korzyści z dywersyfikacji działalności spółki. Dodatkowo pandemia przyśpieszyła tempo generowania oszczędności kosztowych, które powinny złagodzić spadek EBITDA w 2020 roku i spowodować powrót do wzrostu w 2021 roku (prognozujemy raportowaną EBITDA na poziomie 159 mln zł w 2020 roku, co oznacza spadek o 24 proc. r/r, oraz na poziomie 227 mln zł w 2021 roku, co oznacza wzrost o 42 proc. r/r). Jednakże oczekiwane odbicie nie oznacza powrotu do trajektorii wzrostu sprzed pandemii, gdyż spodziewamy się trwałego negatywnego efektu na portal Wakacje.pl. W przeciwieństwie do rynkowych obaw spodziewamy się szybkiego powrotu do średnich jednocyfrowych wzrostów przychodów sprzed pandemii w biznesie mediowym. W tej sytuacji rekomendowany brak dywidendy w 2020 roku uznajemy za pomniejszą ofiarę pandemii, która nie zmienia znacząco długoterminowej perspektywy spółki (w przyszłym roku spodziewamy się 2 zł dywidendy na akcję)." - napisano w uzasadnieniu.