Niższe przychody agencji Sigma

PAS
opublikowano: 2008-04-14 00:00

Przychody agencji public relations Sigma International (Poland) wyniosły w ubiegłym roku prawie 10,6 mln i były o ponad 3 mln zł niższe niż w 2006 r. Jednocześnie jednak wzrósł zysk netto spółki — do 579 tys. zł z 316 tys. rok wcześniej. Jak wynika ze sprawozdania finansowego firmy, w 2007 r. średnie zatrudnienie wyniosło 44 osoby.

— Przychody były niższe, ponieważ nie organizowaliśmy w 2007 roku eventów — tłumaczy Tadeusz Jacewicz, prezes firmy.

Dodaje, że o dobrej kondycji finansowej spółki świadczy duży wzrost zysku. W złożonym w sądzie sprawozdaniu napisano, że „w wyniku konsekwentnej polityki zmniejszania kosztów nastąpił odczuwalny wzrost rentowności” i kontynuowanie działalności spółki nie jest zagrożone.