Głównymi powodami podniesienia wyceny spółki są plan rozwoju sieci sprzedaży oraz oczekiwania zarządu co do marż. Plany zakładają, że sprzedaż sięgnie 21 mld zł w roku obrotowym 2024/25, co oznacza wzrost o 21 proc., także dzięki wzrostowi sprzedaży porównywalnej oraz w kanale internetowym. Co więcej, marża brutto na sprzedaży ma wzrosnąć do 52,2 proc., a koszty sprzedaży i ogólnego zarządu mają się utrzymać poniżej 40 proc. sprzedaży.
Spółka zakłada wzrost sieci sprzedaży o 25 proc. w roku obrotowym 2024/25, co oznacza podniesienie planu z 20 proc. poprzednio. Priorytetem ma być rozwój salonów Sinsay, a CAPEX ma sięgnąć 1,5 mld zł. Analityk zakłada, że powierzchnia salonów wzrośnie do prawie 2,5 mln m kw. na koniec roku oraz do niemal 3 i 3,6 mln m kw. w kolejnych latach.
Największym zagrożeniem dla prognoz jest ewentualne pogorszenie sytuacji gospodarczej, które utrudniłoby poprawę siły nabywczej konsumentów.